vi är änglar med blickarna högt i det blå

Sol! Snö som smälter och droppar överallt! Ett hopp om ljus och knoppar!

Jag har sytt. Tre kuddöverdrag till mamma blev det. Dock fick jag pussla ihop det ena eftersom jag i min vanliga iver mäter och klipper fel. Hoppas hon tycker om dom iaf. Funderar på att brodera något i skarven. Tror det kan bli fint. En rad med kedjestygn.

Tyg från Ikea.

 

Häromdagen sydde jag en nåldyna som jag hittade mönstret på här.

Så här ser min ut. Väldigt praktisk och fin!

 

/Linda

 

One thought on “vi är änglar med blickarna högt i det blå

  1. Hej, jag tycker att de ser jätte fina ut! Kan nog bli snyggt med en söm i skarven. Längtar tills att de ligger i vår soffa.
    Fika imorgon kanske?
    Kram-Kram

Kommentera

