Bilder från Öppet Hus

Här kommer lite bilder från öppet hus till alla er som inte kunde komma. Min fina moster har fotat.

Vår lyckobrunn där man fick en affirmation att ta med sig hem.

Barnkonventionen och boken Själens Fågel.

Vi byggde ett tält där man kunde sitta och lyssna på musik och Själens Fågel inläst på cd.

Göra lermonster utan att se är spännande.

Handdockor gjorda av mina fina klasskamrater.

Fegåva, målad på tyg, gjord av mina fina klasskamrater.

Gipsfigur som uttrycker en känsla gjord av mig.

Hjärnrummet

Ligger och läser tankebubblor i taket och lyssnar på lugn musik.

Hjärnspöket

Lvornas café där det fanns mycket gott.

Hoppas ni får en bild av hur fint vårt Öppet Hus var. Jag är jättenöjd, tack alla som kom och tittade.

/Linda

1 tanke på “Bilder från Öppet Hus

  1. Det var verkligen jätteroligt att besöka erat fina öppna hus, så fint ordnat och inspirerande att se all verksamhet!

    Kram kram
    Micka

Lämna en kommentar